29 Ιαν 2008

PARIS: C' est si bon!...



Κατά καιρούς έχω επισκεφθεί κάποιες πόλεις στο εξωτερικό. Έχω ζήσει λίγο σε αυτές και τις έχω περπατήσει όσο δεν μου πήγαινε άλλο. Σήμερα καταθέτω λίγα λόγια για το αγαπημένο μου Παρίσι. Πόλη του φωτός, δικαιολογημένα. Πόλη για να ζεις.
"Έχει αρχίσει ένα ψιλόβροχο. Φοράς το αδιάβροχο σου, ανοίγεις την ομπρέλα σου και ξεκινάς. Η βροχή σου φέρνει όμορφες μυρωδιές, τα πεζοδρόμια γυαλίζουν και στο νερό καθρεφτίζουν ανθρώπινες φιγούρες και αυτοκίνητα με ένα ελκυστικό τρόπο. Βλέπεις τα απίστευτα μουσεία με πρώτο και καλύτερο το Λούβρο. Ανεβαίνεις στο λόφο της Μονμάρτης, τί μέρος κι αυτό, και αγοράζεις λουλούδια, μετά βρίσκεσαι να περπατάς στην αριστερή όχθη του Σηκουάνα καθώς και στο νησί του. Κοντοστέκεσαι και χαζεύεις τα αμέτρητα βιβλία. Συνεχίζεις Νοτρ Νταμ, κατόπιν Ηλύσια Πεδία, πλατεία Ομονοίας, Όπερα, σταθμός του αγίου Λαζάρου, μετρό με τους κλοσάρ και το ετερόκλητο πλήθος, πύργος του Άιφελ...
Η βροχή έχει σταματήσει, τα λουλούδια μυρίζουν έντονα. Tελικά είναι όμορφο να αγαπάς στο Παρίσι. C'est si bon..."

http://www.youtube.com/watch?v=LMoLn-NT-NA

Δεν υπάρχουν σχόλια: